Συχνές Ερωτήσεις για Παρόχους

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΧΟΥΣ ΤΗΛΕΚΑΡΤΙΣΗΣ 

  1. Τι είναι και τι προσφέρει η πλατφόρμα Εκπαίδευσης από Απόσταση www.edimitra.gr;
    Μέσω του www.edimitra.gr μπορείτε να διευρύνετε τις γνώσεις σας και να ενισχύσετε το επαγγελματικό σας προφίλ χωρίς περιορισμούς τόπου, χώρου και χρόνου. Η Εκπαίδευση από Απόσταση είναι αποδεδειγμένα ο πληρέστερος και αποδοτικότερος τρόπος εκπαίδευσης ενηλίκων. Οι δικτυακές τεχνολογίες, με τις τεράστιες δυνατότητες που προσφέρουν για άμεση επικοινωνία και πρόσβαση σε πηγές γνώσης και πληροφόρησης, δίνουν τη δυνατότητα για αναζήτηση και ανάπτυξη νέων μορφών οργάνωσης της επιμόρφωσης. Κυρίως όμως βοηθούν στην αξιοποίηση και την περαιτέρω ενίσχυση των πλεονεκτημάτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
  2. Τι εξοπλισμός απαιτείται για την παρακολούθηση των μαθημάτων;
    Η πλατφόρμα www.edimitra.gr είναι ευέλικτη και μπορεί να λειτουργήσει σε διαφορετικά υπολογιστικά συστήματα ανεξαρτήτως λειτουργικού συστήματος. Το μόνο που χρειάζονται οι χρηστές για να παρακολουθήσουν είναι να έχουν έναν υπολογιστή με πρόσβαση στο internet.
  3. Πώς μπορώ να εξάγω τους χρόνους των ωφελουμένων.

    Για να εξάγετε του χρόνους των ωφελουμένων, θα πρέπει:

    • Να συνδεθείτε στο συγκεκριμένο μάθημα
    • Να επιλέξετε από την αριστερή στήλη το κουμπί «Αφοσίωση Μαθήματος».

    Εκεί μπορείτε να δείτε την λίστα με τους εκπαιδευομένους και τους χρόνους σύνδεσής τους.

  4. Πόσο χρόνο μπορώ να αφήσω το ποντίκι του υπολογιστή ακίνητο χωρίς να κοπεί η σύνδεση με τον server;

    Ενώ η ακαδημαϊκή οδηγία για τον χρόνο είναι 10 λεπτά, στην πραγματικότητα ο χρόνος της πλατφόρμας μπορεί να είναι πάνω από 30 λεπτά. Εάν αλλαχθεί ο χρόνος αυτός θα σας ενημερώσουμε.

  5. Υπάρχει δυνατότητα επίλυσης αποριών και Τεχνικών Προβλημάτων προς τον Πάροχο;

    Η πλατφόρμα παρέχει την δυνατότητα πλήρους επίλυσης αποριών κατά την διάρκεια παρακολούθησης των μαθημάτων μέσω e-mail & Help Desk  καθώς και άμεση επίλυση των προβλημάτων με την βοήθεια των ειδικευμένων ως την ολοκλήρωση του έργου και μέχρι την παράδοση των τελικών αναφορών για κάθε ωφελούμενο.  

    Η δημιουργία των ηλεκτρονικών τάξεων, του λογαριασμού του Επόπτη Κατάρτισης και του μοναδικού κωδικού πρόσβασης στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης για κάθε ωφελούμενο, θα γίνεται μαζικά, με τη συμπλήρωση από τον "Πάροχο Κατάρτισης" πρότυπου αρχείου EXCEL, με προκαθορισμένα πεδία, το οποίο θα αποστέλλεται από τον "Πάροχο Κατάρτισης" στο διαχειριστή του  Ο.Σ.Τ.Κ., στην ηλεκτρονική διεύθυνση admin@edimitra.gr.

    Η αποστολή του αρχείου EXCEL, θα γίνεται από τον "Πάροχο Κατάρτισης" μια φορά κάθε ημέρα και για αρχεία που λαμβάνονται μέχρι τις 17:00 η δημιουργία των κωδικών θα εκτελείται την ίδια ημέρα, ενώ όσα αρχεία λαμβάνονται μετά τις 17:00 θα εκτελείται την επόμενη ημέρα. Ο "Πάροχος Κατάρτισης" θα ενημερώνεται για τη λήψη του αρχείου και για την ενεργοποίησή του.

    Με ευθύνη του "Παρόχου Κατάρτισης", το αρχείο EXCEL, θα πρέπει να είναι κρυπτογραφημένο ή προστατευμένο με κωδικό πρόσβασης, ο οποίος δεν θα πρέπει να αποστέλλεται μαζί με το αρχείο, αλλά ξεχωριστά.